Inne og ute vinteren 2009/10

Postet av Åssiden IF - Fotball den 27. Okt 2009

Treningstider ute/inne vinteren 09/10

Kontakt treningstider: Roger Nordstad, Epost: roger.nordstad@ebnett.no  (Mob.:415 52 996)

 

Tidene kan bli forandret, men gjeldende tider skal ligge her.

 

 

VIKTIG!  Ubenyttede treningstider må gis beskjed om, da andre kan ha nytte av disse.

 

Berskaughallen:

DATO

TID

MANDAG

TIRSDAG

ONSDAG

FREDAG

FREDAG

 

 

BANE 1

BANE 2

BANE 1

BANE 1

BANE 2

 

 

 

 

 

 

 

fra 18 jan

21.00-22.30

Damelag

 

 

 

 

fra 19 jan

21.00-22.30

 

G-19-3

 

 

 

fra 27 jan

19.30-21.00

 

 

G-19

 

 

fra 27 jan

21.00-22.30

 

 

Old Boys

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.jan

18.00-19.30

 

 

 

G-16

G-16

29.jan

18.00-19.30

 

 

 

G-16

G-16

05.feb

18.00-19.30

 

 

 

G-16

G-16

12.feb

18.00-19.30

 

 

 

G-14

G-13

19.feb

18.00-19.30

 

 

 

G-16

G-16

26.feb

18.00-19.30

 

 

 

G-14

G-13

05.mar

18.00-19.30

 

 

 

G-98-99

G-00-01

12.mar

18.00-19.30

 

 

 

G-14

G-13

19.mar

18.00-19.30

 

 

 

G-98-99

G-00-01

26.mar

18.00-19.30

 

 

 

G-98-99

G-00-01

NB! Se oppstart for første trening:

Damelag  18.januar

G19-3     19.januar

G19-1/2  27.januar

Old Boys 27.januar

Link til hallens egen nettside: www.berskaughallen.no

 

MIF Hallen

Dag Dato Tid Lag
Lørdag 16.jan 17.00-18.30 G-16
Lørdag 23.jan 17.00-18.30 G-14 og G-13
Lørdag 13.feb 17.00-18.30 G-16
Lørdag 20.feb 17.00-18.30 G-14 og G-13
Lørdag 27.feb 17.00-18.30 G-16

 

Åssiden skole

TID Mandag Tirsdag Torsdag
16:00      
16:30 Opptatt HÅNDBALL Opptatt
17:00      
17:30     J13
18:00      
18:30 J2001 Opptatt  
19:00      
19:30   HÅNDBALL Opptatt
20:00 G13    
20:30 Åssiden   G14
21:00      
 

 

 

Aronsløkka skole

 

 

TID Tirsdag Torsdag
16:00    
16:30 Opptatt 2000
17:00   Karlsen
17:30    
18:00   2002
18:30   Enersen
19:00    
19:30 G13 Aron Opptatt
20:00    
20:30    
21:00    

 

Når det gjelder Åssiden og Aronsløkka skole, er følgende viktig:

 

1) Det er kun lov og benytte spesialballer for innetrening ("inneballer").

 

2) Det blir levert ut nøkkel til hvert lag.. 

 

 

 

 

 

Kjøsterud skole

 

TID

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

15:00

 

 

 

 

 

15:30

Ledig

Ledig

Ledig

Ledig

Ledig

16:00

 

 

 

 

 

16:30

 

 

 

 

 

17:00

1999

2000

1999

2003

 

17:30

 

 

 

 

1998

18:00

 

 

 

 

 

18:30

2002

 

2001

1998

 

19:00

 

 

 

 

 

19:30

 

Handicap

 

 

 

20:00

G14

idrett

G16

G13 Aron

 

20:30

 

 

 

 

 

21:00

Ledig

 

Damer

Ledig

 

21:30

 

 

 

 

 

 

Kjøsterud skole er stengt for fotballaktivitet torsdag 28 januar pga skoleball 

 

Når det gjelder Kjøsterud, er følgende viktig:

1) Nøkkel til gymsalen hentes på Posten/Kiwi på Ligo ca 150 meter unna.

2) Den første som har trening hver dag henter nøkkelen og leverer videre til trener/lagleder for gruppen som kommer etterpå. Trener/lagleder for dagens siste treningsgruppe har ansvaret for å bringe nøkkelen tilbake til Posten/Kiwi.

3) Dersom det skulle være "huller" i oppsettet en dag, fordi et lag av ulike grunner ikke trener, så skal nøkkel bringes tilbake til Posten/Kiwi . Den må så hentes igjen av første nye gruppe som kommer. Nøkkel skal altså ikke forlates i en av dørene selv om et lag ikke dukker opp.

2) Den siste som har trening bringer nøkkelen tilbake til Posten/Kiwi. Husk å rydde etter dere, slukk lys og lås dører.

 

I tillegg må lagleder/trener påse følgende:

- Det er ikke tillatt å bruke baller eller bedrive aktivitet i gangene mens laget venter på å slippe til i salen, eller under trening. Trener har ansvar for at dette overholdes, og anbefales å benytte foreldre til å påse dette mens dere trener. 

Her har vi tidligere fått helt berettigede klager fra skolen.

 - Grip også inn hvis spillere leker seg med å spille ballene opp i taket i salen.

Dette kan føre til ødeleggelser og er uansett helt unødvendig.

 - Skulle inventar av ulike årsaker bli ødelagt, så meld alltid fra til undertegnede, slik at saken kan følges opp overfor skolen.

 

Dette er svært enkle og greie regler og det burde ikke være noen problemer med å følge dem opp.

 

 

 

Kunstgress ute: 

 

KG leie Gulskogen

Fredag 15.jan 20.30-22.00 Damer 3 div Halv bane
Fredag 29.jan 20.30-22.00 Damer 3 div Halv bane
Fredag 12.feb 20.30-22.00 Damer 3 div Halv bane
Fredag 26.feb 20.30-22.00 Damer 3 div Halv bane

 

 

KG leie ute på Trelleborg kunstgressÅrbogen (IBK)

 

Leieperiode:  01.12.09 – 31.03.10

G19:

Mandager  kl. 1800 – 1930  (Halv bane fra 01.01.10)

(Torsdager   kl. 1900 – 2030 (Desember 09)

 

G19/G16 og evt. andre 11-lag:

Søndager   kl. 1800 - 2000 (fra 01.01.10)

 

A-Lag:    

Mandager  kl. 1800 – 1930  (Halv bane fra 01.01.10 - hel i desember 09)

Tirsdager    kl. 1900 – 2030  

Torsdager   kl. 1900 – 2030 (fra 01.01.10)

 

Litt fra Kontrakten som er verd å merke seg:

Leie betales forskuddsvis pr. måned, og er inkludert garderobe(r) på IBKs klubbhus i Årbogen.

For at alle skal ha glede og nytte av anlegget, forplikter leietaker seg til enhver tid å følge gjeldende regler for bruk av anlegget. (Se under)

Kostnader som eventuelt påføres IF Birkebeineren som følge av regelbrudd, vil bli belastet leietaker.

Utleier IF Birkebeineren forplikter seg til enhver tid å holde kunstgressbanen i forventet stand for vintertrening. Avvik fra dette vil medføre redusert leiepris for bruker, eventuelt bortfall ved ekstreme forhold.

Kontaktpersoner i IBK angående leie og bruk er Haavard Gaathaug, mobil 91702286 eller Bjarne Vidar Øen, mobil 92268649.

 

Retningslinjer for bruk av

kunstgressbane og garderober

i Årbogen Idrettspark:

 

Det er forbud mot bruk av snus og tyggegummi på kunstgressbanen.

Leietakers lagleder / trener har ansvar for å påse at søppel som tape, brukte isposer og annet ikke blir liggende igjen på banen.

Det er kun spillere, trenere og lagledere som har tilgang til spilleflaten.

Publikum skal ikke innenfor asfaltkanten.

Barnevogner, sykler, campingstoler o.l. skal holdes utenfor gjerdet som omkranser banen.

Målene skal plasseres på anvist sted etter aktivitet, og vi ber om at men er fleksibel på plassering av målene i treningssituasjon, slik at unødvendig slitasje innenfor sekstenmetere, femmetere og straffefelt unngås.

Leietakers lagleder / trener har ansvar for at garderobe er ryddet før man forlater anlegget.

Dette gjelder også motstanders garderobe etter kamp.

Leietager må ha en representant som er ansvarlig for klubbens private kode til garderobeanlegget. Leietager oppgir en firesifferet kode som skal brukes på inngangsdøren.

Ovennevnte er nødvendig for at vi skal kunne bruke og ivareta anlegget på en skikkelig måte.

Vi ber om forståelse og respekt for dette.

 

Med sportslig hilsen

 

Haavard Gaathaug

IF Birkebeineren


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.